Garanția produselor vândute de DariaMOB

1. Garanția produselor și serviciul Pick-up & Return

Toate produsele vândute și livrate de DariaMOB beneficiază de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, vă asigurăm repararea acestuia prin serviciul nostru Pick-up & Return. Procedura este simplă:

  • completați formularul de reparație a produsului;
  • trimiteți-ne formularul și un consultant DariaMOB va organiza ridicarea produsului de la adresa dumneavoastră, gratuit, prin curier;
  • după reparație, produsul va fi returnat la adresa indicată, tot gratuit, prin curier;

Această modalitate de reparație în garanție este disponibilă pentru produsele livrate inițial prin curier. În cazul altor modalități de livrare inițiale, se va respecta aceeași procedură ca la livrarea inițială.

2. Produse cu certificat de garanție emis de producător

Pentru unele produse vândute de DariaMOB, veți primi un certificat de garanție emis de producător sau distribuitor în format tipărit. Acesta se găsește în cutia produsului sau lipit pe exteriorul acesteia. Păstrați certificatul pentru a putea beneficia de garanție, dacă va fi necesar.

În cazul în care produsul se defectează în perioada de garanție:

  • dacă certificatul este emis de producător/distribuitor, reparația este asigurată de rețeaua de service autorizat a acestuia, în centrele specificate în certificat;
  • puteți aduce produsul și la unul dintre punctele de ridicare DariaMOB, dacă livrarea inițială a fost prin ridicare personală. Dacă livrarea inițială a fost prin curier, completați formularul de Service Pick-up & Return și noi vom direcționa produsul către centrul de service autorizat;
  • după reparație, produsul va fi returnat la punctul de ridicare DariaMOB sau prin curier, conform modalității de livrare inițiale.

Alternativ, puteți duce produsul defectat la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat, care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Dacă nu ați primit certificatul de garanție prin email, în contul dumneavoastră de client sau tipărit, vă rugăm să ne anunțați în maxim 72 de ore de la primirea produsului, prin email la comenzi@dariamob.ro sau telefonic la 0722680400.

Dacă produsul primit prezintă defecte fizice (lovituri, zgârieturi, fisuri, ciobiri), vă recomandăm să refuzați livrarea. Dacă totuși acceptați coletul, vă sfătuim să nu utilizați produsul și să ne informați în maxim 48 de ore de la livrare, completând formularul de sesizări. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

3. Condiții generale de garanție

Vânzătorul oferă garanție începând de la data recepției produselor de către client, după cum urmează:

Mobilier/canapele: 2 ani pentru deficiențe calitative, cum ar fi exfolierea cantului (dacă nu este cauzată de expunerea la temperaturi extreme), defecțiuni ale balamalelor, glisierei sau altor sisteme, în afara situației în care defecțiunile au apărut ca urmare a exploatării necorespunzătoare;
Electrocasnice: 2 ani pentru deficiențe calitative;
Decorațiuni: 30 de zile pentru țesături, tricotaje, confecții și articole textile (pături, lenjerii, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea), sticlărie, ceramică, porțelan, tacâmuri și corpuri de iluminat. Deficiențele calitative se referă la probleme precum fire neuniforme, decolorare, exfolierea acoperirilor și defecte de funcționare.

În perioada de garanție, dacă deficiențele nu sunt imputabile cumpărătorului, vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Cumpărătorul înțelege că, după recepția și livrarea produsului, nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau defecte pe care le-ar fi putut observa în mod rezonabil la momentul recepției. Spargerea sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de cumpărător.

Orice reclamație trebuie să fie însoțită de factura de marfă și contractul de garanție. În termenul de garanție, cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare și întreținere. Vânzătorul se angajează să repare sau să înlocuiască produsul în termen maxim de 15 zile calendaristice. În cazul solicitărilor speciale referitoare la locul, ziua sau intervalul orar al acestor operațiuni, termenul de reparare/înlocuire poate fi modificat, conform disponibilității vânzătorului.

Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse confirmate prin expertize tehnice se repară gratuit.

4. Condiții de transport în cazul reparațiilor în garanție

Pentru reparațiile în garanție, transportul de la client la unitatea de reparații și returul sunt suportate de DariaMOB, cu următoarele condiții:

  • clientul trebuie să pregătească produsul pentru transport, demontându-l și ambalându-l într-o formă care să asigure protecția la transport.
  • clientul trebuie să țină cont că mobilierul este manipulat cu greutate la transport și să ambaleze produsul astfel încât acesta să nu se deterioreze în urma transportului.
  • transportul produsului este efectuat de curier, însă manipularea produsului de la locul unde se află până în mașina curierului este responsabilitatea clientului, similar cu livrarea inițială care a fost doar până la ușa clădirii.
  • produsul trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție, o copie a documentelor fiscale primite la achiziție și o notificare din partea clientului care să expună starea produsului și cerințele acestuia.

Dacă una sau mai multe dintre condițiile menționate nu sunt îndeplinite, vânzătorul poate refuza recepția produsului.

În cazul în care la recepția produsului se constată urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă sau certificatul de garanție lipsă, vor fi corectate doar problemele semnalate de client în notificarea trimisă inițial și care sunt relevante pentru termenii garanției. Durata medie de utilizare a mobilierului, scaunelor și canapelelor cu tapițerie din stofă este de 5 ani, iar pentru decorațiuni este de 6 luni.